ResMed garantiinformasjon
Ser du etter ResMed-garantiinformasjon om en maske, CPAP-apparatet eller annet ResMed-produkt? Se nedenfor for nærmere informasjon eller ta kontakt med kundeserviceteamet vårt hvis du har garantispørsmål om ResMed.
Begrenset garanti
ResMed Ltd (heretter ”ResMed”) garanterer at ResMed-produktet er uten mangler i materialer og utføring fra kjøpedatoen i tidsperioden som er angitt nedenfor.
Produkt: | Garantiperiode: |
---|---|
|
90 dager |
|
6 måneder |
|
1 år |
|
2 år |
|
2 år** |
* Garantiperioden kan variere for tilbehør.
** ResMed vedkjenner seg alle kunderettigheter som er gitt under EU-direktiv 1999/44/EF og de respektive nasjonale lovene innenfor EU når det gjelder produkter som selges innenfor EU. Garantien nedenfor er en frivillig produsentgaranti tilbudt av ResMed SAS («ResMed»). Den kommer i tillegg til og uten tap av dine ufravikelige rettigheter i henhold til gjeldende lovgivning.
- ResMed garanterer at alt Narval-utstyr som leveres, er fritt for feil på materialer og utførelse i en periode på 2 år fra produksjonsdatoen som står på emballasjen. Under særskilte omstendigheter, som kan variere fra region til region, kan garantiperioden være lengre enn 2 år. Kontakt tannlegen hvis du vil vite mer. I løpet av garantiperioden og etter eget skjønn vil ResMed justere eller erstatte enhver Narval-skinne som er dekket av garantien.
- Justeringer som dekkes av garantien, kan bare utføres av ResMed eller en av ResMeds autoriserte partnere.
- Garantien dekker ikke:
– skader som skyldes annet enn produksjonsfeil
– skinner som ikke passer som følge av defekte eller feilaktige modeller, defekte eller feilaktige bittregistreringer
– kalkavleiringer, flekker, fargeendringer eller lukt
– skader forårsaket av kjæledyr - Garantien gjelder ikke dersom:
– pasienten har fått utført reparasjonsarbeid eller tennene er endret (f.eks. har fått trukket tenner,
satt på nye kroner, fått nye proteser) i løpet av garantiperioden, og defekten skyldes arbeidet eller endringen
– Narval-skinnen ikke har vært brukt og rengjort som beskrevet i bruksanvisningen
– Narval-skinnen er blitt endret av en ikke-autorisert part - For at garantien skal gjelde, må tannlegen returnere følgende elementer til ResMed: begge skinnehalvdeler med tilhørende lenkearmer, oppbevaringsetuiet og pasientens tannmodeller.
Fortsett å utforske
![how-my-patients-should-clean-cpap-mask-resmed](https://www.resmed.no/how-my-patients-should-clean-cpap-mask-resmed.jpg)
Maskerengjøring og utskifting
Pasientens søvnapnébehandlingsferd krever konstant oppfølging. Lær dem opp i å rengjøre og desinfisere masken sin grundig for å få mest mulig hygienisk og effektiv behandling.
![søvnapnémaske-bytteplan-resmed](https://www.resmed.no/sleep-apnoea-mask-replacement-schedule-resmed-400x300.jpg)
Masker FAQ
Har du spørsmål om montering, rengjøring eller andre maskerelaterte emner? Finn svarene på disse spørsmålene og mer.
![resmed-apparat-vedlikehold-og-erstatning-400x300](https://www.resmed.no/resmed-apparat-vedlikehold-og-erstatning-400x300-1.jpg)
Vedlikehold av apparater og tilbehør
Pasientens apparat og tilbehør må taes godt vare på, slik at de kan gi effektiv behandling.