God oppstart, god fortsettelse
AirSense 11-apparatet i kombinasjon med myAir-appen og en ResMed-maske er et fullstendig system med en rekke personlig tilpassede hjelpe- og veiledningsfunksjoner. Det er utviklet for å hjelpe deg å få en trygg start1 på PAP-behandlingen og etablere positive vaner for fremtiden.
TRINN 1
Starte behandlingen
Det du trenger
Brukervennlig utstyr
En skånsom innføring i behandlingen
Nyttig informasjon og påminnelser
Våre løsninger
Vårt fullstendige behandlingsøkosystem er utviklet for å tilby deg trinnvis veiledning i alle faser av PAP-reisen, fra og med det øyeblikket du åpner pakken. Et brukervennlig AirSense 11-apparat, kombinert med myAir-appen og en ResMed-maske, gir deg en positiv start på behandlingen.
Med AirSense 11 får du hjelp og veiledning
Personlig terapiassistent med myAir
Personlig terapiassistent (PTA) er en eksklusiv myAir-funksjon for AirSense 11. Den gir deg en god start på behandlingen og følger deg gjennom hele PAP-reisen. De viktigste fordelene:
- Hjelp til oppsett: trinnvise videoer som viser deg hvordan apparatet skal settes opp
- Hjelp til masketilpasning: videoveiledning som hjelper deg med å tilpasse masken og gir råd om hvordan du unngår lekkasjer
- Utprøving: en funksjon som bygger trygghet1 og lar deg gradvisteste forskjellige trykknivåer, før den første behandlingsøkten


Brukervennlig design
AirSense 11-økosystemet er utviklet for å være enkelt å betjene. Blant funksjoner du nok vil sette pris på, er:
- En elegant berøringsskjerm som gir enkel tilgang til PAP-behandlingen ved leggetid
- En ukomplisert app med en mengde nyttige råd og hjelpefunksjoner, som er enkel å pare med apparatet via Bluetooth
- Et utvalg masker som er utviklet for at du skal få sove slik du pleier
TRINN 2
Venne seg til behandlingen
Det du trenger
Praktiske løsninger
Komfortabel behandling
Løsninger for kontakt med behandlingsteamet
Våre løsninger
AirSense 11-økosystemet er utviklet for å hjelpe deg å etablere positive vaner i søvnapnébehandlingen, takle utfordringer og få tilgang til PAP-behandlingens fulle potensial.
AirSense 11 hjelper deg å eie din egen opplevelse
Personlig tilpasset behandlingsveiledning med myAir-appen
Når AirSense 11-apparatet er koblet sammen med myAir-appen, har det innebygde veiledningssystemer, instruksjonsvideoer og råd om feilsøking. I stedet for å måtte kontakte behandlingsteamet for å få hjelp med mindre problemer, kan du løse dem selv. myAir-funksjonene omfatter:
- En daglig søvnscore som hjelper deg å forstå behandlingen og se hvor du kan gjøre forbedringer
- Skreddersydde veiledningstips for å kunne feilsøke vanlige problemer, for eksempel lekkasjer
- Motiverende meldinger som bidrar til å opprettholde engasjementet på lang sikt.


Et integrert system for tilbakemelding
Enkelte ganger vil du gjerne ha et godt råd eller litt oppmuntring, men føler ikke at du trenger en formell konsultasjon. Care Check-In er en AirSense 11-funksjon som ber deg gi tilbakemelding på behandlingsopplevelsen. Det er en nyttig måte å holde behandlingsteamet oppdatert på. Slik fungerer det
- Du svarer på Care Check-In-spørsmål som vises på apparatet og i myAir-appen
- Du mottar forslag til hvordan du kan løse eventuelle enkle problemer du opplever
- Behandlingsteamet ser Care Check-In-svarene dine
- Behandlingsteamet har nå et klarere bilde av hvordan det går med deg og kan hjelpe hvis det er nødvendig


TRINN 3
Fortsette behandlingen
Det du trenger
Kvalitetsbehandling på lang sikt
Tillit til at behandlingen virker
Tilgang til oppgraderinger av teknologien
Våre løsninger
Med AirSense 11 kan du føle deg trygg på kvaliteten på PAP-apparatet ditt. Digitale programvareoppdateringer gir deg tilgang til ResMeds nyvinninger innen teknologi for søvnapnébehandling. Og hvis du skifter maske, hjelper AirSense 11 og Personlig terapiassistent deg med tilpasningen.
AirSense 11 gjør det enkelt å følge behandlingen
Velutprøvde algoritmer og pålitelige funksjoner
Det er ikke alltid like lett å holde fast ved en PAP-rutine hver natt når hverdagen krever sitt. Da hjelper det hvis PAP-behandlingen er komfortabel og tilpasset dine behov. AirSense 11-funksjonene omfatter:
- Avanserte algoritmer, inkludert «for Her»-algoritmen som tilbyr en skreddersydd respons på de særskilte behovene til kvinner med obstruktiv søvnapné.
- AutoRamp, som starter behandlingen med lavt trykk for å hjelpe deg å sovne på en mer naturlig måte.
- EPR-funksjonen, som reduserer behandlingstrykket forsiktig når du puster ut, slik at utpusten blir lettere.

Enkel tilgang til fremtidige behandlingsinnovasjoner
Når du nyter fordelene ved PAP-behandlingen, er det naturlig å ønske seg den nyeste PAP-teknologien. Med AirSense 11 kan apparatet ditt motta eksterne programvareoppdateringer og forbedringer. De teknologiske funksjonene inkluderer:
- Digital oppgradering, slik at AirSense 11-apparatet kan motta programvareoppdateringer når nye funksjoner blir lansert
- Innebygd apparatdiagnostikk for å sikre at lydnivået i apparatets motor samsvarer med våre kvalitetskrav.*
AirSense 11-økosystemet: utviklet for å yte hjelp og bygge tillit
I brukerveiledningen finner du relevant informasjon om advarsler og forholdsregler som må tas hensyn til før og under bruken av produktet.
Tilgjengeligheten av apparater, tilbehør og tilgang til myAir-appen varierer fra land til land. Kontakt oss hvis du vil ha mer informasjon.
Referanser:
* Apparatdiagnostikkfunksjonen analyserer korte akustikksnutter fra motoren og turbinen for å kontrollere at apparatets støynivå samsvarer med våre kvalitetsstandarder. Apparatdiagnostikkfunksjonen fanger ikke opp omgivelsesstøy fra rommet, og alle data konverteres til anonymisert tallkode før overføring.
** myAir er ikke tilgjengelig i alle land. Noen myAir-funksjoner er bare tilgjengelige i myAir-appen.
- ResMed Air11-undersøkelse av 146 pasienter, gjennomført fra 28. juni til 29. juli 2021. Q19: 62 % av pasientene rapporterte at de følte seg trygge på å begynne med PAP-behandling etter å ha fått tilpasset AirSense 11, N = 119 respondenter. Q10: 63 % av pasientene sa at PTA ga dem tro på at de kunne sette opp PAP-apparatet riktig, N = 49 respondenter. Data på fil; ID A5043180.
- Price Waterhouse Coopers. Empowering the sleep apnoea patient. En ResMed-sponset studie av hvordan myAir-brukere gjør det bedre. 2016